09 de desembre 2011

Records d'infància: el sofà pintat

L'altre dia, després d'escriure "Els anys que passen (i els dibuixos que es queden)" vaig recordar una cosa que em va passar quan era petita i que m'han vingut ganes de dibuixar-ho..

A casa meva hi havia uns sofàs com de vellut, peludets, molt agradables... i un dia vaig agafar la caixa de retoladors i vaig fer-hi una bonica obra d'art:
 La combinació de colors era millor que qualsevol Picasso o Miró. Era una petita obra d'art al propi menjador. Vamos, l'enveja de qualsevol família...


...Mai vaig entendre perquè als meus pares NO els hi va agradar... (es veu que devia costar de netejar perquè anys després encara en quedaven rastres) (ara ja no en queda res perquè fa uns 15 anys que estan forrats de verd) (no tan suaus ni peludets però prou macos) :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails