06 de desembre 2011

Em dones força (Marató de TV3)

(Nota para navegantes: el sorteo de marcapáginas previsto por hoy martes, se hará por la tarde)

"Em dones força" (You raise me up) és la cançó principal de La Marató de Tv3, que any rera any fa que molts somnis es puguin complir. De moment us deixo amb el vídeo, que és fantàstic, impressionant, i a mi se'm posa la pell de gallina.

Sergio Dalma i l'Escolania de Montserrat. Fantàstic, no tinc paraules...


Lletra:
.
Quan estic trist i els ànims tinc per terra, 
quan no he previst que el cor em tracti així, 
jo vull sentir la força que tu em dónes 
i que estem junts fins que arribi la nit. 
 
Em dónes força per superar els obstacles, 
em dónes força per creuar l’oceà. 
Sóc tan fort quan dintre meu et sento. 
Em dónes força per sempre et vull amb mi. 
 
Em dónes força per superar els obstacles 
 em dónes força per creuar l’oceà. 
Vull sentir la força que tu em dónes 
i que estem junts tota l’eternitat. 
 
Em dónes força per superar els obstacles, 
em dónes força per creuar l’oceà. 
Sóc tan fort quan dintre meu et sento. 
Em dónes força per sempre et vull amb mi.  
 
Em dónes força per superar els obstacles, 
 em dónes força per creuar l’oceà. 
Sóc tan fort quan dintre meu et sento. 
Em dónes força per sempre et vull amb mi [x2]

1 comentari:

Mariaina ha dit...

Quina cançó més bonica! No sóc devota al Sergio Dalma o (Josep Sergi Capdevila i Quero, el seu nom real) però s'ha de dir que en aquesta cançó la clava!! Canta super bé, i els nenets del cor, també!! Quines veus :) Hi ha qui diu que és el Catalan Justin-time ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails