19 de novembre 2011

Restaurant de la setmana: La Fusta

Sempre que surto a sopar fora quan estic a Lloret vaig: o al Pizzaiolo, al Panxos o a La Campana. Per aquest ordre de preferència.

Però n’hi ha més, clar. Molts més! És per això que avui us parlaré del restaurant “La fusta”, al qual vaig anar-hi a sopar l’altre dia i en el que no hi posava els peus des de fa per lo menys 10 anys.

font imatge: http://www.lloret-de-mar-stuff.com
La fusta és un restaurant cèntric. Està a dos minuts de l’esglèsia, a dos minuts de l’Ajuntament i a  tres minuts de casa meva. Com podeu veure a la foto, és un lloc amb decoració tradicional (té un pati a l’entrada).

Els preus són bons i s’hi menja bé, i els postres són molt variats (en tenen de fets a casa i de carta estàndar). Jo vaig menjar botifarra amb patates i una “Crêpe Lloret” de postres (que consistia en una súper crêpe am xocolata desfeta per sobre i una bola de gelat de vainilla).

També és un lloc on s’hi pot anar si sou un grup, ja que hi ha un parell o tres de taules grans (i una d’elles queda una mica separada de la resta).

El personal força atent, sí... però no hi havia manera que et parlessin/contestessin en català...

Valoració final: 7,6
Varietat de menú / carta: 7,5
Quantitat de menjar: 7'5
Qualitat/preu: 8
Tracte personal: 7
Ambient local: 8

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails