05 de novembre 2011

Restaurant de la setmana: Crêperie Bretonne

Anem una mica lluny aquesta setmana, ja que el retsaurant que us recomano no està gaire a prop. La Crêperie Bretonne està a Perpinyà, i no en parlaria sinó fos perque em va causar bona impressió ;-)


Les crêpes bretonnes (també anomenades "galletes") són més fosques, ja que no estan fetes amb farina de blat, sinó amb farina de sarraí (no em pregunteu més perquè no sé jajaja).
Total, que el menú són crêpes dolces i salades. Això en sí no és cap novetat i és ben sabut que cada cop hi ha més restaurants-creperies a prop nostre que també ho fan.. però bé!

El local tenia una decoració molt especial, com de lloc antic, oldie. A pocs centímetres d'on jo seia hi havia un cotxe antic. Vam preguntar com l'havíen fet entrar a dins del local i ens van dir que van haver de serrar i tallar la part del costat de la porta per fer-la més gran. Molt més gran, clar.

El servei, impecable: els cambrers (tots nois jovenets i molt guapets jajajaj) súper atents i ràpids en servir. Almenys un d'ells parlava català (a Perpinyà molta bandera catalana però després busca gent que et parli català, busca...). I els preus també força bé.

Jo de primer em vaig agafar una crêpe de formatge (^_^) i de segon/postre una de xocolata. La persona que venia amb mi de postre es va agafar una crêpe de crema de castanyes i la veritat es que estava boníssima!

Veure més informació a la pàgina web:

Valoració final: 8,3
Varietat de menú / carta: 8
Quantitat de menjar: 7'5
Qualitat/preu: 8
Tracte personal: 9
Ambient local: 9

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails