21 de novembre 2011

Nou còmic: Electrodomèstics de paper

Diuen que quan més coses has de fer és quan més ganes tens de fer-ne d'altres. Segurament sigui cert, perquè quan tinc vacances i no faig res només tinc ganes de seguir no fent res.. en canvi quan tinc un calendari a petar, només faig que afegir-hi coses... però bé. El cas es que he començat un nou còmic:


I n'he fet també la versió castellana:


Això de fer còmics "de paper" (Bibliotecaris de paper) em fa certa gràcia, i té una gran explicació: no en tinc ni idea de dibuixar amb l'ordinador. Jo només ser fer dibuixos sobre paper, amb bolis i llapis. Nothing more!

Podeu clicar els enllaços de més amunt per veure'n la primera vinyeta (més o menys n'hi haurà una per setmana). Però igualment us el poso aquí (la versió catalana):


Espero que us agradi. Jo de moment en tinc ganes... i a part que també em venia molt de gust utilitzar i provar l'eina TUMBLR.

Ja em direu que us va semblant!

3 comentaris:

Moroboshi ha dit...

Ei! Enhorabona per la iniciativa! ^^

És cert, hi ha setmanes que les tinc bastant plenes i de sobte em vénen idees per als blocs i m'he de posar a escriure i programar, he he...

Les rentadores que es mengen mitjons i després queden desemparellats. Tòpic, però cert. :)

Lleonard Pler ha dit...

Enhorabona! Tot nou projecte és emocionante. No has posat bé el link del teu tumblr!!! Et vull seguir...

Anònim ha dit...

el link? no està bé? per?(no entenc gaire de tumblr) o_o

Eli.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails