05 d’octubre 2011

Tibidabo

Fa unes setmanes vaig anar al Tibidabo amb uns de la uni (Enric i Meri), aprofitant uns 2x1 que teníem (sí, 2x1, ens va fallar el quart component a última hora :D).
M'encanta el Tibidabo, té un estil antic que s'hauria de conservar sempre! 

A mi m'agradava molt abans una atracció que ara porta per títol "El magatzem de bruixes i bruixots". Quan hi vaig anar amb el cole l'any 96 era diferent, més a l'estil antic... després vaig tornar-hi fa uns quants anys, amb els nens del casal. Havia canviat i havia perdut l'essència, però hi havia una cosa molt mona que ara no hi vaig veure: unes figuretes de gnomos acampant...(ara n'hi ha uns de grossos i lletjots). 

Una capa de pintura no li faria mal, però ben mirat,
així conserva aquest toc clàssic...

La Casa dels Miralls és una altra atracció clàssica, tot i que ara et facin portar guants de plàstic per no embrutir els vidres... (trobo que amb el pas dels anys guanyem amb higiene i seguretat, però perdem masses coses pel camí, no creieu?).

 Un món ple de Elis
Ara, on millor m'ho vaig passar va ser a la casa del terror, a l'Hotel Krugger XD No havia entrat mai (quan vaig anar amb el cole crec que no hi era i quan vaig anar amb el casal no podia deixar els nens sols...). Oh com mola.

Semblarà una tonteria però vaig tenir por jajjajajaa consegueixen espantar de veritat. Tot i que saps que no poden tocar-te t'espantes i corres (si et ve un Chuki al darrera amb un ganivet no us espantaríeu?)
.
 

I aquesta última foto està feta al Museu dels Autòmats (un altre clàssic del parc d'atraccions). La maqueta és antiga, i es pot veure com ha evolucionat... jo trobo a faltar la muntanya russa del pis superior.... ara hi ha un espai per fer-hi espectacles. I m'hi sobren els acenssors (no pel fet que hi siguin, sinó per com estan fets, amb un bloc de formigó lleig allà al mig...bfff...)

Tot i així el parc és maco, aneu-hi!!

1 comentari:

Soyyoeldani ha dit...

Vaig anar aquest estiu al Tibidabo i em va encantar!!!!

I a la casa del Freddy em vaig ginyar!!!!!! brutal!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails