27 d’octubre 2011

Sóc de poble (Raquel Córcoles, Marta Rabadán)

Li tenia l'ull posat, i per fi l'he trobat disponible en una biblioteca:



Oh, m'ha encantat, com m'he rigut!! 
El còmic (guanyador d'una beca d'aquestes del Carnet Jove) va d'una noia que és de poble -lloc on no hi ha Corte Inglés- i va a viure a la ciutat per tenir una vida millor, una vida de moderna.
Tot i que té poques pàgines, surten molts conceptes. Alguns no en tenia ni idea perquè jo no sóc una moderna de poble com ella.... però està tot molt ben explicat!
M'encanta la primera pàgina, on senyala les diferències entre ciutat i poble a través d'una il·lustració...

Ciutat: carrers de peli, estadis de futbol, museus, FNAC, àtic de famós, grans empreses
Poble: cole de monges, forn de pa de tota la vida, església on fer la 1a comunió, insti...

I també m'encanta totes les referències reals que s'hi fan: Facebook, Ikea, Zara, Mac.. xD 
Us deixo una captura que he trobat per internet (en castellà):


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails