22 d’octubre 2011

Restaurant de la setmana: Tortillería Flash Flash

Aprofitant que aquest cap de setmana és el 48h OPEN HOUSE BCN, el restaurant que comentaré és un dels espais que podeu visitar.
Jo vaig anar-hi a sopar fa unes setmanetes, i m'ha fet molta gràcia veure que està a la guia OpenHouse.

Què és el Flash-Flash? Doncs una truiteria. Potser el restaurant de truites més famós de Barcelona, no?

Imatge extreta de la web OpenHouseBcn
Està a Sarrià (Granada del Penedès, 25). És així com molt de disseny. Mireu la foto que he penjat... veieu? està ple de siluetes en negre per les parets i on hi ha el flash de la càmara és una lampareta que il·lumina el local.
El restaurant és tot de color blanc i els cambrers van molt arregladets (és un restaurant típic Sarrià XD). Tenen molts tipus de truita, però també fan altres plats... ara que clar, perquè anar a una truiteria a menjar una hamburguesa, no? Tot i que diuen que les hamburgueses també són la canya... no ho sé!

Les truites giren al voltant dels 8 euros. No és que sigui molt barat, és cert, però jo amb la meva truita vaig quedar més que tipa.
El pa amb tomàquet em va flipar molt... ESTAVA BONÍSSIM! molt finet... ai oh... el pa estava molt bo, sí.

L'ambient del local és... pijillu. Bé, més que piju és com "per gent guai"... gent que treballa dissenyant coses, o fotògrafs, gent que va a la moda, gent que té MAC, ulleres de pasta... jajajaja masses tòpics, no? L'ambient és aquest... És que és un local així clàssic (dels anys 70).

Aquesta és la descripció que surt a la guia Open House:

Exemple d’innovació en el disseny d’espais interiors i decorat
en blanc, fa servir la silueta en negre de la model Karin
Leiz com a contrapunt. Aquestes imatges, del fotògraf
Leopoldo Pomés, representen una dona amb una càmera a
la mà, a mida quasi real. A banda de la part expressiva de la
composició, es fa servir el flaix com a excusa per col·locar
la il·luminació del local, i, alhora, per donar-li nom.

Per anar-hi ni que sigui una sola vegada, està molt bé. A mi em va agradar (ara, els postres no calen, us fotran una clavada i tampoc són res impressionant).

Valoració final: 7,9

Varietat de menú / carta: 8
Quantitat de menjar: 6,5
Qualitat/preu: 7
Tracte personal: 9

Ambient del local: 9

1 comentari:

Lleonard Pler ha dit...

8€??? Però de què són les truites? :S

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails