08 d’octubre 2011

Restaurant de la setmana: Merendero Campechano

L’altre dia vaig anar a dinar al “Merendero Campechano”.
Es tracta d’un restaurant força curiós al carrer València, a l’altura més o menys del Passeig de Gràcia (València, 286).


 S’hi entra per un passadís ple de coses curioses i nostàlgiques,  i quan ets dins et trobes amb un local força ampli i sovint ple de gent.
A la paret hi ha pintat un bosc (per simular més un merendero), però només en una d’elles... (l’efecte, per tant, no s’aconsegueix massa).

Hi ha una carta força àmplia i el menú està prou bé (et deixen escollir entre entre tres/quatre opcions). Jo vaig demanar una simple butifarra amb patates, però de primer vaig provar una cosa que estava molt bé: milfulls de formatge de cabra

 (Lo verd no m'ho vaig menjar)

És un lloc ideal per a grups.

Valoració final:7,2
Varietat de menú / carta: 7
Quantitat de menjar: 7
Qualitat/preu: 7
Tracte personal: 7
Ambient del local: 8

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails