24 d’octubre 2011

Pujar a l'Arc de Triomf

Aquest cap de setmana ha estat........ molt bo! Boníssim! Ja us vaig parlar divendres del "48 h Open House Barcelona", ...doncs ja us podeu imaginar què he fet aquest cap de setmana ;-)

No sé, totes les activitats m'han encantat, però en destaco una com a més curiosa de totes: la pujada a l'Arc de Triomf.

Aquest arc es va construir en motiu de l'Exposició Universal (la de 1888). N'era l'entrada i en 8 mesos van venir uns 400.000 visitants d'arreu del món. En aquell moment, l'alcalde de Barcelona era el Sr Rius i Taulet, el de la plaça aquella que hi ha a Gràcia.





L'Exposició Universal de 1888 arribava fins la zona on avui en dia hi ha l'Hospital del Mar. Actualment la majoria de coses de la exposició han desaparegut. 

Diu la Wikipedia que només queda l'Arc, el Castell dels Tres Dragons (que abans era el Museu d'història natural però l'ham mogut al Fòrum), el Museu de Geologia (actualment en obres), l'Hivernacle (maco, però que no s'hi pot entrar quasi mai) i l'Umbracle, del qual ja en vaig parlar un dia.

La veritat és que m'ha encantat. Em sento afortunada per haver pujat a un lloc tant mític!

2 comentaris:

Neus ha dit...

Quina sort! jo no vaig poder em vaig enganxar al Mercat de mercats.
Aprofito per felicitar-te pel blog.

paula ha dit...

¿Por qué no había esto del Open House cuando yo vivía allí? La cantidad de sitios a los que me hubiese gustado entrar... sin duda subir al Arc sería una de mis primeras opciones..¡qué suerte la tuya! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails