07 d’octubre 2011

English!

Jo i l'anglès (o jo i els idiomes, en general) tenim una relació d'amor-odi però sense la part d'amor. M'agradaria saber-ne més però no sé com fer-ho: no recordo les coses. La llista de verbs irregulars (la cosa més bàsica per a tot estudiant d'anglès) ha sigut sempre la meva creu (tret del típic "cut cut cut") i començar a fer una frase en negatiu i passat em porta massa temps només per pensar-la bé.

Però això canviarà aviat perquè ja he decidit fer anglès de manera sèria i formal! Fins ara n'havia fet al cole (de manera irregular perquè jo de primera llengua feia francès)(no, tampoc el parlo) i dos cursos intensius a l'EOI.

El cursos intensius són un mal invent. Recordo que durant 4 setmanes de juliol sortia de treballar a les 4 (casal d'estiu, 9-4 dinar inclòs) i marxava a l'EOI de Blanes, on amb calor, cansanci i poques ganes m'embotia en una classe d'anglès de 4 hores. Vaig aprendre coses, of course, però bfffffffffffffffff arribava a les 10 a casa i a les 8 wake up de nou i cap al casal. Ni temps d'assimilació ni homeworks. No time!

O sigui que bueno, com que era un objectiu per aquest 2011 i ara que ja m'he llicenciat i no m'he apuntat a cap màster ni res, doncs ale, a por el inglés. I que cunda, que la crisi és forta i sembla que se m'acosta una altra. La formació és la millor defensa!


A classe som 8 i tots parlem "indio" (no verb conjugation). El primer dia m'ha donat good vibrations. Ara a seguir, a seguir! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails