09 d’octubre 2011

Caperucita Roja (Red Riding Hood) [Catherine Hardwicke]

Esta peli la ví hace alguna semanas, pero se me pasó comentarla. Es la versión moderna de la Caperucita Roja, dirigida por Catherine Hardwicke.

La verdad es que no pasará a la historia como una gran película (me esperaba  mucho más cuando supe que la harían...) o ni tan solo pasará a la historia... pero esta bien y se deja ver.


Esta revisión del clásico nos situa a Caperucita en un pequeño pueblo (una aldea) en la que viven con miedo a ser atacados por un lobo. EL LOBO.

Cada vez que hay luna llena ofrecen su mejor ganado para satisfazer el hambre del bicho y rezar para que no se coma a ningún humano (más o menos como el Monstre de Banyoles). Total, que después de una desgracia empieza la duda a manifestarse... y con la duda el miedo.

El pueblo ya no vuelve a ser el que era y minuto tras minuto vemos como quieren matar al lobo.

A la peli le veo un único problema: parece un poco la peli Crepúsculo XD (el libro me gustó, pero después de ver la peli perdí la ilusión........). Pero se deja ver, está bien hecha, es entretenida y se mantiene el misterio hasta al final.

6.5/10

2 comentaris:

Moroboshi ha dit...

La vaig veure a l'avió cap a Nova York, perquè tot i que n'havia sentit parlar malament la tia m'agrada (sí, així de directe) i surt en Gary Oldman, i bé, tenia hores per davant i ganes de tenir la meva pròpia opinió del film. I era gratis, eh? Zero eeeuros...

Doncs bé, penso com tu: es deixa veure. No està tan malament com pensava, et manté entretingut. I sí, no he llegit cap llibre ni he vist cap pel·li de la saga Crepuscle, però vaig tenir la mateixa sensació. El to adolescent, els tios guaperes, etc. Llàstima que el paper del mestre Oldman tampoc no és gaire important ni per emmarcar.

Eli Ramirez ha dit...

Bueno, gratis, gratis... vas pagar el vol, eh! :-)
Jo quan vaig anar a USA em van posar "17 again" .. i Hotel para perros... però jo dormo molt quan vaig en transport públic/privat XD
I de camí a Chile recordo que van posar vàries però també, només recordo un trosset de Percy jackson O_O... paridetes adolescents totes plegades :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails