19 d’octubre 2011

Bicing, un any més

El bicing és un gran invent. M'encanta :-)

Jo no he sigut mai d'anar gaire en bicicleta. Hi sé anar, i de petita alguna excursió havíem fet... però poc més. Ara bé, des de que a Barcelona hi ha bicing, m'agrada molt!


A més, és pràctic. 35 euros a l'any i l'utilitzes tantes vegades al dia com et facin falta. D'acord que té els seus problemes, és cert... no sempre hi ha bicis, no sempre estan en bon estat... no hi ha serveis perfectes!!!
Jo ho veig més positiu que negatiu, la veritat! Penso que si anés amb bicicleta pròpia em faria pal (baixar a la Barceloneta en bici és perfecte, però pujar després cada dia fot cert pal... i no sempre se'n té ganes, i a vegades plou). Una bici "llogada" per mitja hora té una gran quantitat d'avantatges ;-)

Fa uns dies que he renovat la targeta. Quota annual amb IVA, 35 euros. Del 15 d'octubre de 2010 al 15 d'octubre de 2011 he fet, segons la web, 271 usos, equivalents a unes 62 hores. Això significa que la meva mitjana de trajecte són aproximadament 13 minuts.

Una T-10 val 8'25 i només et deixa fer 10 viatges...

I a més, Barcelona és pràcticament plana. I tot i que no és gaire bici-friendly, cada cop ho és més... i sinó, mireu quin carril bici més maco m'han pintat al costat de la feina:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails