21 d’octubre 2011

Aquest cap de setmana, no us quedeu a casa!

Prohibit quedar-se a casa!
Raó? 160 edificis de Barcelona us estan esperant...!!!!

48 h Open House Barcelona és una iniciativa genial, un súper esdeveniment en el qual es mostra Barcelona com mai l'heu vista (bé, es fa en diverses ciutats del món).
 Totalment gratuït (cortesia de l'associació Arquitectura Reversible) i amb l'ajut de tots els voluntaris que han pogut reunir.

L'any passat ho van gaudir més de 25.000 persones, i aquest any se n'esperen més (és el segon any que es fa i ja és més conegut, ha sortit la informació en innumerables llocs). Aprofiteu, que molts edificis compten amb l'explicació del propi arquitecte!


Jo l'any passat vaig poder gaudir de la XARXA DE CLAVAGUERAM i el CÍRCULO ECUESTRE (veure reportatge clavegueres) (del Círculo encara ho tinc pendent ^^).

Em va agradar tant que aquest any m'he apuntat de voluntària, perquè després de veure tota la organització i col·laboració que els hi fa falta, doncs aporto el meu petit granet de sorra :)
La foto és la meva armilla acreditativa XD

Jo estaré aquí:


Patronat Ribas. Obra de Sagnier (ara en fan una exposició al CaixaFòrum, vull anar: La ciutat de Sagnier. Modernista, eclèctica i monumental). No en sabia quasi res, d'ell. Ha fet un munt de coses per la ciutat i fora de la ciutat!!!!

Tota la informació i guia d'edificis oberts a:
http://www.48hopenhousebarcelona.org/

No us quedeu a casa!!!

1 comentari:

Swany ha dit...

eiiiiiiii!!! com mola!!!!!!!!
vaig a mirar si hi ha algún arxiu o biblioteca que visitar ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails