01 de setembre 2011

Viva Chile!

Ahir va ser la meva última tarda lliure... avui hecomençat a fer jornada partida novament!! (buuh).
Vaig voler fer l'àlbum de fotos digital de Chile, de quan hi vaig anar l'any passat... i bff... no vaig passar de la primera pàgina.
Fer un àlbum és una cosa xunga eh! triar les fotos, editar-les una mica si cal, mirar com les poses, quin color de fons (jo ho faig amb el software de Hofmann i n'estic contenta).

I em vaig adonar que trobava a faltar aquell país i aquella gent. Viva Chile, coi!

(quines vistes més maques tenia des de l'habitació!)

1 comentari:

Akiko-chan ha dit...

Septiembre es un mes en el que se echan de menos muchas cosas... no me gusta... y el de este año menos!
Juro que en algún momento te mandaré un pack de marcapáginas que tengo que los voy acumulando, y claro... xD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails