17 de setembre 2011

Restaurant de la setmana: Pim Pam Burger

Les hamburgueses i els macarrons són els meus menjars preferits. Curiosament, els macarrons FORA DE CASA mai queden tan bons, i les hamburgueses DE CASA mai són tan bones com les que pots menjar a fora (no parlo de McDonalds). Per molt que et compris carn de qualitat, panets, formatge i complements, mai et queden igual.

Hi ha hamburgueses per Barcelona que són molt bones (per exemple la del Negro Carbón) i avui us vull presentar un altre descobriment: el PIM PAM BURGER.


Descobriment no, perquè n'havia sentit a parlar. Era qüestió de deixar-s'hi caure. En aquest cas em va dir una amiga si volia anar, i entre recomanacions, ens hi vam acostar. I quines hamburgueses! Què bones!!!

Què dir del Pim Pam Burger? Bé, és un local petitet situat al Born (al costat quasi del Sandwich and Friends, del qual ja vaig parlar) i a dins te un parell de taules altes i una gran barra. El personal és molt simpàtic, almenys el que hi havia aquell dia, que ens va atendre en un català perfecte i la veritat és que era molt atent.
No és fast food, l'hamburguesa pren el seu temps. La cuina és oberta i pots veure en tot moment el procés, i quan l'acaben tries que vols que t'hi posin.

La salsa especial és molt bona. Vaig preguntar prèviament de què era però em van dir que era un secret, jeje.
Els preus són bons, l'hamburguesa et val 5 o 6 euros però et deixa ben tip!

 Direcció (mireu la web, que és ben mona!)

A tocar del c/Rec.

Valoració final: 7,4
Varietat de menú / carta: 6
Quantitat de menjar: 8
Qualitat/ preu: 8,5
Tracte personal: 8
Ambient del local: 6,5

1 comentari:

Lleonard Pler ha dit...

Té bona pinta, caldrà provar-ho.

Jo ara m'he aficionat a fer-me les hamburgueses a casa i em queden prou bones. Secret: hamburgueses de pollastre del Bonpreu + pa bimbo de forn (el que és rodó) + formatge cheddar. I ja després m'hi afegeixo bacon, xampinyons, enciam, salsa... segons el dia :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails