24 de setembre 2011

Restaurant de la setmana: Les Brases (Blanes)

Crec que mai havia parlat d'un restaurant de Blanes. Som-hi doncs :)

L'altre dia vaig tenir dinar familiar, família de Blanes, i el lloc escollit va ser un restaurant que sempre havia vist però que mai hi havia menjat. Ens van tractar molt i molt bé.

La imatge l'he tret de l'Street View :-)

El restaurant és estàndar. No té una decoració especial ni té cap tret distintiu, però està força cèntric (carrer Antiga, 40), té preus estàndar (en aquest cas era menú cap de setmana i valia 12 euros) i el menjar està bo. Sembla que és un negoci familiar.

Tenen una sala abaix i una altra a dalt, on poden cabre uns dos-tres grups segons la grandesa del mateix. Nosaltres vam anar a dalt, erem uns 20.
Tampoc el lloc és molt molt gran, i això fa que tinguis  certa sensació d'apretament. Em vaig fixar que abaix també, hi ha moltes taules però estan totes força juntes. 

Vaig escollir un plat senzill perquè jo sóc senzilla menjant: macarrons de primer i butifarra amb patates de segon. Tot estava molt bo (bé, macarrons, mai enlloc són com els de casa... però eren bons, estaven prou bé, sí). De postre flam i també molt correcte.


Valoració final: 7
Varietat de menú / carta: 7
Quantitat de menjar: 7
Qualitat/ preu:7
Tracte personal: 8
Ambient del local: 6

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails