01 de setembre 2011

Nou Blogger!!! (superat el problema bX-fa9wwp)

Ahir Blogger donava error. I semblava ser que a Espanya només havia afectat a blogs en català!
Jo no sé com bX-fa9wwp no es va convertir en "trending topic"....

I ara, taxan! 24 hores després em trobo amb UN NOU BLOGGER! tot blanquet, minimalista... estrany...!

Quan entreu al vostre panell, apareixen els blocs que gestioneu d'aquesta manera (feu clic per ampliar les imatges):


I quan voleu fer una entrada nova, surt així:
(he fet una captura de l'inici d'aquesta entrada ^_^)


L'espai per posar les etiquetes, programar, etc. , les trobem al lateral dret:

I al lateral esquerra, les altres opcions:

Tot plegat és més o menys el mateix però organitzat d'una altra manera. Suposo que primer és una mica lio però després ja està! Jo el trobo maco!

1 comentari:

Josep M.Cortina ha dit...

El teu post és molt interessant però no trobo el lloc on digui " "Pasar a la nueva version".
No serà on diu " Fes que Blogger en esborrany sigui el predeterminat"
De tota manara sempre caldrà entrar per "Draft.blogger" o es podrà accedir des de la pàgina principal com abans.
Aqueta gent no tenen vergonya de fer un acnvi així sense dir-ho. Moltes gràcies per respondrem Si no ho fas al blog la meva adreça és josepmcp@gmail.com.
Tinc un blog de filosofia i continguts molt semblants al teu josepmcp.blogspot.com

Cordialment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails