19 de setembre 2011

Bibliotecaris de Paper, núm. 25! (1er aniversari)

Com qui no vol la cosa, ja hem arribat al primer any de vida de Bibliotecaris de Paper. I a més, ho hem fet coincidir amb el número 25 (no és casualitat, reconec que ho he forçat una mica...jeje)

El cas és que el número arriba sense grans sorpreses. Havíem pensat en nou merchandising (lluny queden aquells punts de llibre de fa ja quasi un any) i alguna cosa més, però de moment només podem oferir-vos un número nou i ja està.

Estem tancant les negociacions amb nous col·laboradors, que aportaran nous estils al còmic, tant d'estil de dibuix com d'humor. Qui sap, potser haurem d'ampliar de 4 a 6 pàgines, per no aixafar-nos ;-)

La veritat és que després d'un any puc dir que estic conenta, i que tinc ganes de seguir tirant-lo endavant. Qualsevol persona que vulgui col·laborar només ho ha de dir, i estarem encantats de fer-li un lloc.


2 comentaris:

bravecoast ha dit...

Nous col·laboradors? ay, que em despatxen! xDD

Nodami ha dit...

No et preocupis, els fans no deixarem que "la jefa amb la destral" despatxi a ningú! XD! li tocarà ampliar número de pàgines!! XD!! més BdP per llegir!!!! jo vull el meu triangulet de nocilla!!!!! aquest núm està genial!!! moltes felicitats!!! vull més BdP!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails