17 d’agost 2011

Viterbo, cinc anys després

Ara fa 5 anys que vaig fer una de les millors coses que he fet mai: marxar d'erasmus. Ja ho he dit mil cops, VITERBO (a 80km de Roma) em va encantar i canviar, i jo sempre estaré enamorada de la ciutat.

Anys després hi he tornat. Mai podrà ser com llavors, però arribar allà i trepitjar aquells carrers m'ha fet sentir molt bé. Jo sempre dic que la gràcia d'aquell erasmus va ser que jo no era "2.0". Ara un erasmus seria diferent, casi cada dia escriuria al facebook i al blog... no puc negar-ho, ho faria, perquè ara el món és així (almenys el meu)...però en aquell temps estar desconectat del món era màgic. Escriure un correu cada dos o tres setmanes explicant el que estàs fent i quines excursions has fet... anar un cop per setmana al locutori a trucar a la família (sí, perquè clar, no calia trucar cada dia!!! XD).. el món seguia al seu lloc però tu eres allà, semi desconectat.... integran-te amb la gent i la cultura italiana i aprofitant cada minut per viure noves coses.

Tornes a la ciutat i veus canvis... El millor restaurant i la millor gelateria estan tancades per vacances, però el pitjor va ser trobar-se amb "L'spaghetteria" tancada! Crec que el nom oficial no era aquest, però  era coneguda així. El retsaurant dels 300 tipus d'spaghettis...
I també botigues noves i d'altres que, simplement, ja no hi són.

Li dec tant, a Viterbo... 


Em poso nostàlgica!!! XD
Al Facebook he penjat més fotos... aquí em quedo amb aquesta. Potser no és la més representativa ni la més maca, però era per triar-ne una...

Viterbo, tornaré! 

1 comentari:

Akiko-chan ha dit...

Bueno, aún hoy en día pueden mandarte de prácticas y perder casi la vida 2.0... xDDDD
Algún día he de visitar de pasada Italia... si! si!
^-^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails