08 d’agost 2011

Monsterworld

Com ja vaig dir una vegada, sóc fan d'alguns jocs que proporciona Facebook. Un d'ells, el Monsterworld (aquí vaig dir-ho).
Ahir a mitja tarda va deixar de funcionar i a la nit res, tampoc, i aquest matí quan m'he despertat a les 7 seguia sense funcionar (sí, a les 7 ho he mirat xD).

Ara, a les 4 de la tarda, provo de nou després de 8 hores i segueix sense funcionar. 

I han posat una nota informativa :-)
M'agrada quan els jocs fan aquestes bones pràctiques, i em reventa quan passa tot el contrari. Hi ha pàgines/jocs que cauen i no donen explicacions...


Bravo per posar-ho en tots els idiomes!
No costa fer bé les coses. Sempre he odiat quan es vol amagar informació de problemes (tant al facebook com en la vida, sobretot a la feina... qualsevol feina, sense concretar res). Els errors són coses que passen, i ja està!


1 comentari:

Moroboshi ha dit...

"En tots els idiomes"? ¬¬

I a tu no t'agraden els jocs del Facebook, ets una malalta, que no és el mateix! :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails