01 d’agost 2011

Mag Lari. Somriures i màgia

Dissabte el Mag Lari va venir a Lloret, amb el seu espectacle de "Sonrisas y Magia. The sound of Magic"
.
.
El Mag Lari va fer una estupenda actuació: fer desaparèixer coses, posar al seu ajudant dins una caixa i punxar-lo amb moltes espases, posar-se ell mateix en una caixa i partir-se per la meitat... etc, lo típic dels mags :-)

Em va encantar el seu humor i el seu art per criticar a la gent de Blanes xDDD "això els de Blanes no ho pillaven"... tant els va criticar, que després els hi va demanar una mica perdó (tot i que després va afegir... "heu vingut amb el gps, oi?") ijijjiji

Quan era petita jo era súperfan del Màgic Andreu. M'encantava, moltíssim. 
No vaig parar fins aconseguir el que va ser una de les meves millors adquisicions de la meva infantesa:

EL JOC DEL MÀGIC ANDREU!

M'encantava. Em vaig convertir en una maga de pacotilla que animava la casa. Fins i tot vaig fer un espectacle de màgia a l'esplai. Per culpa d'això, però, la meva ajudanta (perquè tots els mags en tenen) em va perdre una bola necessària per un dels trucs. Jolin. Em vaig traumar.

El joc era genial perquè venia amb un vídeo explicatiu: primer ell feia màgia i després deia: "ara feu fora a tothom de la sala, vigileu que teniu un tiet espiant darrera la cortina!! feu fora a tothom que us explicaré els trucs!"

Lo millor eren les medalles.
Recordeu quan el Màgic Andreu feia un truc bo? es posava una medalla. Acabava amb la solapa plena de medalles! i al joc també n'hi havien!! eren de pegatina de quita-y-pon, i permetia que després de fer un bon truc et poguessis posar una medalla. Era magnífic.
.

Bé, tornem al Mag Lari. A la seva web podeu veure la seva agenda. Té actuacions quasi cada dia, o sigui que no hi ha excusa per no veure'l en un lloc o altre.

Ah! per últim, dir que en Lari ha sigut sempre fan del Michael Jackson (té una col·lecció privada força important i n'ha escrit un llibre, "La màgia de Michael Jackson"). Com ell mateix diu:

“Aquest no és un llibre de la vida de Michael Jackson sinó de la meva vida al voltant d’ell. He gastat moltes energies anant-lo a veure a tots els concerts que he pogut, plantant-me a la porta de casa seva per mirar de trobar-me’l i viatjant a Las Vegas per participar en una subasta de coses seves. El punt i final el vaig posar el juliol de 2009 quan vaig viatjar a Los Angeles per assistir al seu funeral.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails