18 d’agost 2011

Festes de Gràcia 2011

I, com cada any, l'agost ens porta les Festes de Gràcia!
No sóc del barri però cada any miro d'acostar-m'hi per veure els carrers guarnits ^_^ (l'any passat no vaig poder pq era a Xile o_o)

Aquí us deixo amb algunes de les fotografies que vaig fer ahir (avui hi tornaré!). Aquesta és del carrer Mozart, i representa a en Mozart :-)


Al darrera del compositor hi havia ninus de gent cantant, però si poso totes les fotos no acabaria mai jejeje. El graffitti de la paret suposo que ja hi era...!
Aquesta foto segona no és de cap carrer... és d'un aparador que em va fer gràcia:


La següent és del carrer Verdi. Era un mar de pirates i sirenes! (nota: per primer cop en 15 anys, Verdi s'ha quedat fora del podi)

Més avall hi havia aquests dos carrers: el primer on, com podeu veure, hi ha els Beatles (súper currat) i la segona que l'han decorat en honor a Peter Pan.
Com que sóc fan de Peter Pan, s'ha convertit en el meu carrer preferit ;-)



Nota: al final el carrer de Peter Pan ha guanyat el primer premi. VISCA!!!

Aquest vespre tinc hora per visitar el Refugi antiaeri de la Plaça del Diamant! Fan cinc visites cada dia d'una hora aproximada cada una. Hi ha bastanta demanda... sort que vaig trobar plaça :)

1 comentari:

Moroboshi ha dit...

Em sembla que jo enguany em quedaré sense anar-hi. Diguem que si hi vaig hi hauré d'anar sol... :S I això seria dissabte al matí. Jo a Gràcia només hi vaig néixer, però m'agrada anar-hi i fotografiar els carrers guarnits.

Enhorabona pel Peter Pan! :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails