24 de juliol 2011

Santa Cristina

Avui és Santa Cristina! És la festa major de Lloret ;-)
Com que cada any en parlo, no em repetiré. Aquí ho explico. I aquí també.

M'he agafat vacances per coincidir amb les festes majors de Lloret i Blanes, i la veritat és que malgrat el temps que està fent, estic gaudint un munt d'aquest estiu. 


Foto: Ahir van passar "gegants" pel meu carrer. A Lloret no tenim tradició gegantera (els nostres gegants són moderns: un mariner i una turista que es diu Miss Ling) però bueno, van venir els dels pobles del voltant (els de Vidreres, Tordera...). 

Bona festa major!

4 comentaris:

Xumor ha dit...

Jo estava allà, acompanyant el Infercel de Montornès ^_^
http://www.flickr.com/photos/tallaferro87/5391346054/

Eli Ramirez ha dit...

jeje va estar bé!!

Anònim ha dit...

I en qué és participa en la festa de la tal cristina,si no admirar les nenes de bé en aquell ball i admirar els concejals i enxufats menjant a tope mentre el reste de tontos mirem??

Eli Ramirez ha dit...

T'has mirat el programa de festes? no tot és ball de plaça, hi ha més coses...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails