27 de juliol 2011

Roba d'altres temps

Quan miro fotos d'anys anteriors sempre em fixo amb la roba i penso dues possibles coses (suposo que com a tothom li passa):

- Possibilitat 1: "aquesta samarreta era súper xula!!!". Qui diu samarreta diu abric, bambes, etc. Normalment acabes pensant o bé que la peça en qüestió es va quedar petita o bé "que se'n va fer".
- Possibilitat 2: sentir vergonya aliena i pensar: "com era capaç de sortir amb això posat al carrer!!!"

Hi ha, però, la tercera opció: la opció de roba que no escollíes tu, de quan eres petit/a. Recordo algunes coses concretes que ma mare m'havia comprat -i obligat- a posar-me i que jo no podia soportar-ho.
.
Exemple: un vestit de flors que em vaig posar en algunes ocasions per anar a alguna comunió. Lo pitjor és que la meva àvia, pobra, m'havia fet un jersei que li debia haver costat molt d'esforç perquè era amb una tècnica molt extranya i jo no podia suportar-lo, però me l'havia de posar cada diumenge (jo no sé si als meus pares realment els hi agradava el jersei o bé me'l feien posar perquè la meva àvia estigués contenta).

Tenia també un anorak de color blanc. Tampoc m'agradava gens. GENS! em convertia en una mena de nena bola:


Ho veieu? sóc la bola del lateral esquerra. Era súper gruixut i a mi em molestava molt!!
Però bueno, també de tant en tant somreia (els taxans per sort, són normals):


Aquest restaurant em sembla que és un que es diu "Les Pipes" i que està a Arbúcies. Quan era petita hi anàvem molt sovint. Crec que s'hi menjava bé, però no ho recordo massa!

1 comentari:

Moroboshi ha dit...

Que gran! I quanta raó que tens... A mi em passa igual, miro fotos antigues i enyoro samarretes, d'altres m'alegro de no haver-les vist més, i d'altres em sento estrany perquè ni les recordo.

En el meu cas sempre he odiat les coses amb botons, encara ara, i quan me'n feien posar alguna estava incòmode tot el dia. Recordo també els jerseis que ma mare em comprava dient que eren "unisex", com les perruqueries, i quan els duia a l'escola sempre hi havia algú que em preguntava si eren de nena. I m'ho preguntava gent de la meva edat, o sigui que encara em feia pujar més la mosca al nas.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails