21 de juliol 2011

Palau de la Música: portes obertes 2011

L'altre dia vaig feien portes obertes al Palau de la Música, que va ser construït entre 1905 i 1908 per Domènech i Montaner.

No ho recordo massa bé, però crec que em va sortir a la selectivitat (Història de l'Art)... XD. No havia entrat mai al Palau!!!!!!!! sort que de tant en tant fan coses com aquestes. Estava ple de gent però ho van gestionar súper bé perquè ningú hagués de fer molta estona de cua ni a dintre tinguessis la sensació d'aglomeració.

.
La sala de concerts és súper maca i cal dir que és l'única sala de concerts modernista que forma part del Patrimoni de la Humanitat (UNESCO, 1997).

Al Palau també hi ha una biblioteca (la BOC, Biblioteca de l'Orfeó Català), però no entrava en el tour.

Una foto del Petit Palau (és la part nova, que com sempre i com en tot, no mola tant):


I una altra sala que hi havia per allà (m'explico la mar de bé, oi???) 

 .
M'encanta quan hi ha portes obertes als llocs! :-)
L'altre dia n'hi havia al Palau Güell i no em vaig enterar a temps!!!!! A veure si tornen a fer-ne....! ;-)
.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails