19 de juliol 2011

Mòbil supervivent

(hoy no hay marcapáginas, estoy fuera) (el sorteo lo haré la semana que viene ^^)

L'altre dia, a Montmeló, quasi em quedo sense mòbil. Bé, de fet, durant uns minuts vaig quedar-me sense mòbil >_<

Tot va començar quan jo mirava la cursa.... ben arrambada a la brana...

Vaig voler mirar l'hora que era......... i.......... la funda del mòbil era massa gran pel mòbil.
 El pobre trasto va relliscar....
 I de cop em vaig trobar sola, mirant cap avall.... amb el mòbil a trossets... la bateria dalt d'un cotxe, la tapa per un costat, la part del darrera per l'altra...

Per uns instants, ja vaig donar per perdut el mòbil... però, mira, una fotògrafa simpàtica va reunir totes les parts que va trobar i m'ho va fer arribar com va poder. I sabeu??? el mòbil segueix funcionant ^__^
.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails