14 de juliol 2011

Madame Melville

 “No tot el que s’aprèn a la vida s’ensenya a l’institut”

Feia dies i dies que volia veure MADAME MELVILLE. I no m'ha fallat, vaig anar ahir a la nit i m'ha encantat... és preciosa.

.
Aquesta versió catalana està dirigida per l'Àngel Llàcer i protagonitzada magistralment per Clara Segura i Carlos Cuevas (el-nen-ja-no-tant-nen de Ventdelplà) (ara ha crescut i mireu, mireu... mireu quin cos se li està posant... jejeje)
.
La història es situa a París de finals dels anys 60. Ell és un adolescent (15 anys) d'origen americà, i ella, la seva professora de literatura.
Podríem dir que és una història d'amor, perquè ho és, però sobretot és una història de passió, de llibertat, de dues persones que es troben en un context i en un moment molt particular de les seves vides. 

L'obra original és de Richard Nelson i es va estrenar a Londres fa poc més d'una década, i el protagonista era el Macaulay Culkin (suposo que tothom ja sap qui és:)


L'obra estarà al Teatre Borràs fins a finals de juliol, i us recomano que hi aneu! (entrades per Atrápalo, 15 euros).

Aquest n'és el tràiler:

2 comentaris:

Lleonard Pler ha dit...

M'ha cridat l'atenció... Tot el que tingui a veure amb París últimament m'atrapa.

Eli ha dit...

Ves-hi doncs, t'agradarà!
Si arribo a saber et dic de venir, vam nar dos o tres :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails