08 de juliol 2011

Dibuixos retrobats...

Estic a punt de llicenciar-me. Ho dic amb alegria, evidentment! però em sap una mica de greu deixar la Facultat, jajajaja! D'acord que la llicenciatura l'he odiat una mica, però la diplomatura va ser una de les millors coses que he fet a la vida. Perquè ho ha condicionat tot... 

Avui he fet neteja.......de la taquilla (que he de confessar aquí i ara que la tinc des de temps immemorables però juro que la setmana vinent retorno la clau a secretaria) i he trobat mooooltes coses i mooolts papers. Trossos de Marc21 (que han anat a la paperera perque era la Update 2 per lo menus), apunts.. treballs... cartes per jugar, diaris, llibres del repte... (dónava molt de sí, la taquilla).

I he trobat uns dibuixos que m'han fet molta gràcia. Ni els recordava. Els vaig fer a les últimes classes de Catalogació descriptiva (tercera vegada que la feia i sino aprovava no podia fer el pràcticum). Quins vells records.......!

- Jo llençant els apunts enlaire amb la felicitat del yes we can!:

- Moment de dubtes i desesperació:
 - La lluita aferrissada contra unes anglos:

- La Meri i jo a punt per fer l'exàmen:

I res... que bon cap de setmana!!!

2 comentaris:

bravecoast ha dit...

jajaj molt xulos, en especial la lluita contra les anglos
jo tambe feia dibuixets, pero eran mes aviat parides i mal fets xD
tindre una taquilla a la facultat era un luxe, anava de conya
jo vaig ser el primer en fotre una pegatina, se que no s'ha de fer pero per llavors era molt 'punki' (ohhh jaja)
un dubte, al acabar la llicenciatura has d'exposar un treball de final de carrera o aixo nomes es fa amb els graus?

Probar productos en casa ha dit...

que divertits els dibuixos... quina llastima començar a buidar-la :(. Molts ànims i a quedar-se amb els bons moments :).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails