01 de juliol 2011

Còmic - Scott Pilgrim

Arran dels comentaris de molta gent (i sobretot l'Enric que situa la pel·lícula com a una de les millors que ha vist mai), he agafat de la biblioteca els primers volums de la col·lecció de còmics de...
 
SCOTT PILGRIM

No m'encanta (res com Yotsuba jeje), pero el trobo divertit. Està molt bé. He llegit ja el volum 1 (no és gaire jajajaj).
Sobretot m'agrada l'estil de dibuix (és que jo sempre dic que ja pot ser un còmic bo, que si el dibuix no em mola, no el llegiré, no puc!!).

L'Scott i els seus amics són venteañeros que tenen pinta d'adolescents. Són postadolescents.
Jo sóc més de coses realistes i el plantejament de la sèrie es -per al meu gust- massa surrealista. Però suposo que això és el que el deu fer especial.


Seguirem llegint, doncs!

2 comentaris:

Akiko-chan ha dit...

Oh, la peli es una graaaaaaan frikada! Pero mola demasié~
Los comics aún no los lei.

Moroboshi ha dit...

Ja t'acabaràs de llegir la història, però em sembla curiós el que dius del dibuix. Precisament el de Scott Pilgrim no crida l'atenció de seguida.

Per cert, no trobo al diccionari "venteañeros". Crec que en català no es fa servir la "ñ". :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails