22 de juny 2011

Yotsuba cartró-pedra (Cap. 2)

Ahir va ser l'últim dia del taller de catró-pedra al Centre Cívic Pati Llimona.
Al llarg de set setmanes hem après el llarg procés de fer figures amb aquesta tècnica, des del seu modelatge amb fang fins al desmotllament i colorejament.

Encara li queda que li posi uns ulls i una boca, però aquí tenim la meva petita "obra d'art!"


És una Yotsuba, clar. 
N'estic molt contenta. Mentre pintava la veia imperfecte i amb el pinzell a vegades em passava una mica de la ratlla... però tal com em deia la noia del costat, "Es hand-made, nada de industrialidades perfectas!" i té raó, :-)

O sigui que la meva Yotsuba, amb les cametes de butifarra, lluirà en alguna paret de la meva habitació! 

Ja tinc ganes de que tornin els cursos al Centre Cívic (ara a l'estiu n'hi ha, però no em van bé per horaris). Al setmebre em vull apuntar a algun altre... alguna cosa tb així de pintura o manualitats. L'ambient ha estat genial i el profe és un crak (Alexandre Jodar), un professipnal com la copa d'un pino que viu d'això i es passa el dia construint capgrossos i fent tallers ;-)

I m'agradaria dedicar virtualment una cançó als que han sigut els meus companys de taller:

1 comentari:

Soyyoeldani ha dit...

Ostras! que bé Eli! ara falta la cara i ja!

Està quedant molt xula!

(jijiji, el meu germà tota l'estona està amb la cançonceta de la cobra... jijii)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails