23 de juny 2011

Remenar per les escombraries - 2a part

A vegades vas pel carrer i et trobes coses estranyes. Normalment jo vaig mirant tot... ja no en plan rastrero-pobre buscant coses que pugui quedar-me, que també jajajaj, però sobretot per la curiositat (remenant per les escombraries vaig trobar àlbums infantils il·lustrats fa unes setmanes ;D)

Em pregunto quina deu ser la història d'aquests dos noiets:


La foto es veu fosca perquè és directament del carrer.. però clarament s'hi veuen dues personetes. Quan es van fer aquests retrats? qui són? d'ón són? ... perquè ara estan a les escombraries?

Crec molt amb l'ànima de les coses. Bé, potser la paraula ànima no és la més correcte, però ja m'enteneu: cada cosa té una història. 
M'imagino aquests nens posant-se per a ser retratats i penso que no és just que ara estiguin a punt de ser trinxats. I em fa pena. 

No sé... serà que hi ha dies q estic súper sensible! Potser només són retrats de mentida, falsos, promocionals, ... però no sé. A mi m'ha fet una mena de llàstima, sobretot per als protagonistes de les dues fotografies.

1 comentari:

Moroboshi ha dit...

La meva teoria: retrats d'avantpassats no reconeguts. Buidar la casa d'un avi o una àvia que s'han mort fa poc i llençar les fotos d'aquells parents que no sabem qui són però que fa dècades que són morts.

Als Encants i aquesta mena de llocs també es troben fotos d'aquesta mena... a la venda!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails