10 de juny 2011

Naturalesa morta a la Barceloneta

M'encanta fer fotos. Immortalitzar moments i objectes.

No tinc massa idea de com funcionen les coses, però la veritat és que m'agrada fer fotos. Sí. Fotos de coses simples sobretot... (les fotos típiques ja les fa massa gent XD)

Quan vaig de viatge o d'excursió sempre porto la càmara amb mi (càmara), però em faltava una cosa... la quotidianitat.
I això ho he conseguit amb el mòbil!!! :-)
Ara puc sortir per exemple a esmorzar i trobar mil coses a les quals fer fotos. M'ENCANTA anar pel carrer i fer fotos a coses que veig pel terra!!!


Us poso la meva galeria de "Naturalesa morta" :-)

 Una estrella de mar que va fugir de casa i es va morir

 Una rateta...

 Un pollito de Pasqua (aquest em fa molta pena.... tanta, 
que el vaig acabar recollint i posant a dalt d'una moto...)

Una papallona (les odio, no em fa pena)

Totes les fotogrfies són properes a DIXIT, a la Barceloneta. És tot un món per explorar!

1 comentari:

Lleonard Pler ha dit...

Jo... Les fotos són molt maques però quina tristesa tanta natura morta no? :S

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails