26 de juny 2011

Guerra contra els mosquits

Com la majoria de gent en aquest món, sóc anti mosquits. Sé que cada bitxu té el seu paper a la terra, però ves, els odio. I més si són tigres.

Ahir me'n va semi-picar un.

Estava jo a la Renfe mig adormida (sempre dormo, m'encanta dormir al tren xD) i de cop vaig notar una petita molèstia al braç...

Era... un mosquit! i amb puntets blancs! un tigre!!

Li vaig donar un manotazo i el vaig fer explotar.

Va sortir de dins seu la poca sang que m'havia xuclat i la possible sang que havia xuclat a altres passatgers innocents. 
Si algun dia governo, faré un món sense mosquits!

Pd. No acostumo a matar bitxus eh... i realment m'ha fet una mica de pena, a posteriori... perquè tampoc és tanta la sang que ens treuen i si això l'alimenta... però ja està fet...

2 comentaris:

Nodami ha dit...

Eli, la teva versió oni saiyan és monísima!! XD

bravecoast ha dit...

jajaj molan mucho los dibujos! y me hace gracia que al final tengas remordimientos con ellos ^^ tranquila, es normal que chafes un mosquito que quiere picarte!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails