30 de juny 2011

Gay Pride 2011

Diumenge vaig nar a la desfilada Barcelona Gay Pride 2011.
Va estar bé, tot i que em va donar la sensació que l'any passat hi havia més gent :-)

Feia molta calor. Mooolta. 


A Plaça Universitat (q és on va començar) hi havia un "túnel de pintat": passaves per allà i sis persones amb sis pinzells de sis colors diferents et feien una ralleta fins a completar l'arc de Sant Martí. Quedava súper bé!


Semblava Carnaval, hi havia moltes "carrosses" :-)
(aquí sota, la de les Panteres Grogues)


El final de la festa era a Plaça Espanya, on hi havia concert de l'Alaska, la Roser o ... LAS GRECAS!
I res... va ser un dia molt complet! (pel migdia també vaig anar al Palau de la Música, que feien portes obertes!! no havia anat mai i em va encantar, clar  ^_^)

Fotos que vaig fer l'any passat (no són gaires ni són res especial, però ves jajaja):



1 comentari:

Lleonard Pler ha dit...

Jo vaig estar al concert d'OBK i Fangoria, molt bé.

I el dia abans, a la festeta de l'Orgullo a Plaça Universitat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails