02 de juny 2011

10è aniversari Animació Sociocultural (INS Salvador Seguí) - L'animador sociocultural a les biblioteques

Durant dos anys de la meva vida vaig estar a un Institut entre Sant Martí i la Sagrera... l'Institut Salvador Seguí!
La veritat és que no parlo massa d'aquella temporada, però va ser fantàstica. Dos anys estudiant Animació sociocultural... dos anys al qual no sabies si aquella setmana tocaria preparar tallers, gincames, obres de teatre, visites... ojalà hagués tingut bloc en aquell temps! i tant de bo guardés més fotos de les que guardo ara... que no són gaires...

I bé, l'altre dia van celebrar els 10 anys d'animació al centre. Va ser tot molt maco! retrobament de companys, professors, l'institut (que era lletjot per fora però se li agafa carinyu....). I sabeu? es va fer una conferència i jo estava la FILA ZERO! quina [im]pressió! vaig parlar del paper de l'animador sociocultural en biblioteques...


A sobre després el públic podia fer preguntes i em va entrar la suor més suorosa quan la única persona que volia parlar va dir... "la meva pregunta va per la noia de les biblioteques...."
jajajajaja! no sé, estava nerviosa... però crec que molt malament no vaig pas quedar! Jo allà fent difusió de lo guai que és estudiar Informació i documentació...
No sé... a nivell personal ho considero una gran experiència... amb lo que m'ha costat aprendre a parlar davant de la gent! 0_0
.
Podria posar mil fotos... però hi ha una assitent que va fer un vídeo i jo us l'enllaço aquí. Els alumnes actuals ens van rebre amb una flashmob, amb un grup de timbalers... després vam fer dinàmiques... conferència, un sopar de germanor... més dinàmiques... tot molt bé.

La veritat és que molava estudiar allà. Vam organitzar al 2004 unes jornades d'animació a nivell Catalunya i vam fer comissions per a que tot sortís a la perfecció. Vam fer que la gent vingués de tot arreu, per la nit vam bscar una casa de colònies a Tiana per domir, vam fer conferències, activitats per molts llocs de la ciutat... va ser molt guai tot. Cadascú s'ocupava d'un parell de coses... jo feia tríptics (perquè no en guardo cap?????) i amb un altre vam preparar la festa nocturna. Vam aconseguir local, begudes a bon preu, regals promocionals per repartir...
L'Institut va aixecar molt el llistó, molt. Vam fer les millors jornades catalanes d'animació!!!! :D

Crec que és un cicle per gaudir-lo cada dia. Cada dia. I en parlaré més. Vull recuperar tots els records que pugui...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails