05 de maig 2011

Yotsuba, vol. 10!

Ahir vaig comprar el volum 10 de Yotsuba!!!! ^_^
Sóc súper fan, ja ho he dit mil cops... crec que és el millor còmic del món.... El volum 10 és molt bo, sobretot els primers capítols.

M'encanta quan la Yotsuba es posa a jugar "a l'escondite" amb el seu pare. Us poso la imatge... és que és taaaaan genial!:


Ara, per mi el millor és el següent, el que fa "tortitas". Les tortitas son aquelles cosetes rodonetes... sí? doncs bé... el seu pare li compra els ingredients... (veure com ho prepara ja és boníssim...) però jo em centraré en el procés d'elaboració... no, més ben dit, amb els resultats.

No té massa traça que diguem.... li queda com una truiteta lletja...


Tot i així està molt animada i ho torna a intentar... però torna a fer una truiteta lletja....i justament arriba un amic del seu pare i se'n riu (PERQUÈ ELS HOMES SÓN TAN INSENSIBLES???)
Està clar que a la Yotsuba li fa molt de mal la broma!!!! 


 

Pobreta ^__^'
M'encanta la Yotsuba!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails