20 de maig 2011

Yotsuba cartró-pedra

La setmana passada vaig començar un curs de "modelatge amb fang i cartró-pedra", al Centre Cívic Pati Llimona. Ho vaig fer per dos motius:

- 1: Tenia moltes ganes de fer "vida" a Barcelona, activitats, veure cares noves diferents a les persones relacionades amb la feina o els estudis...
- 2: Tenia moltes ganes de fer "manualitats" per tant, tenia clar que faria un curs d'expressió artística, i m'era igual si pintura a l'oli o boletes de plastelina.

I vaig veure el de Modelatge en fang i catró-pedra i m'hi vaig apuntar (bé, amb un amic).

És un procés MOLT COMPLEX! tenim set setmanes, i cada setmana dues hores. S'ha de fer la figura en fang, després posar-li guix, després quan ja tens el guix sec retirar el fang i et queda un motlle... després cubrir-ho d'un paper amb cola així especial (amb el que es fan els ninots valencians...) etc etc. 

Jo estic fent una Yotsuba. Vaig molt bé de temps! Ahir ja vaig fer la figura amb el fang :-)


I sóc súper feliç amb la meva creació... tot i que aquests dies, estic una mica de baixón perquè m'he topat contra un mur mentre somiava... però la Yotsuba farà que sigui feliç ;-)

Pd. Sí: una cama sembla una botifarra... i els braços són curtets... jo no sóc experta en figures de fang!!!! v_v

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails