02 de maig 2011

Últim capítol de Polseres vermelles!

Falta poc per l'últim capítol de POLSERES VERMELLES. Jo no sóc gaire fan de mirar sèries (poso voluntat, però després se'm passa... encara em queden els 4 últims capítols de Lost, vaig oblidar Glee a mig camí tot i que m'encantava.... etc) el cas és que amb Polseres vermelles he agafat un vici total a la sèrie. 
Quan em desperto els dilluns penso fins i tot... avui és dia de Polseres! i això que no els miro per la tele (no sé com funciona la tele amb tot això del tdt, ja fa segles que no la toco xD) sinó que els miro a la web de Tv3, que puntualment posen el capítol en línia.


Amb aquesta sèrie he rigut, he plorat, he plorat, he plorat, he plorat, he rigut. És tan maca... però no s'ha de pensar com que és una sèrie trista. És simplement una sèrie fantàstica, emotiva... 
Una sèrie que ha triomfat des del primer capítol i que ho ha seguit fent fins al final de la temporada, ja que l'últim capítol s'estrena als cinemes de Gran Via dues hores abans de la projecció oficial (però no m'han tocat entrades T_T).

I a més, una sèrie que ha apostat per la música en català. Una d'elles ja en vaig parlar (El meu tresor) però n'hi ha una altra que ha desbancat la primera en el meu rànquing particular... SENSE TU (Teràpia de Shock). És tan maca que us la poso! escolteu-la, és preciosa! :_)

És de nit.... és tot fosc...

Gràcies, polseres! Fins la propera temporada! =)

és de nit..
és tot fosc...
estic sol i no hi ha ningú...
és de nit...
un record...
dins el cor, ella hi és a dins...
els seus ulls són brillans
i un somriure extravagant
ja no hi és, l'he perduda
va marxar lluny del meu abast
i sempre estarà al meu cor...

sense tu jo no puc

sense tu si no hi ets
sense tu jo no sóc ningú...
sense tu jo no puc
sense tu si no hi ets
sense tu jo no sóc ningú...

és de nit...

és tot fosc..
no estic sol no ho estic
tu estàs amb mi
i els teus ulls són brillants
i un somriure extravagant
i sempre estarà al meu cor...

sense tu jo no puc

sense tu si no hi ets
sense tu jo no sóc ningu...
sense tu jo no puc
sense tu si no hi ets
sense tu jo no sóc ningú..

nooohhoo


si no estàs aquí

si no estas amb mi
jo no et puc mirar
jo no et puc sentir
si no estas aquí
si no estàs amb mi
jo no et puc tocar
jo no et puc bessar
i sempre estaràs el meu cor....

és de nit....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails