06 de maig 2011

Remenar per les escombraries

Ahir vaig sopar fora i, quan tornava a casa xinu xanu.... taxán! vaig trobar un container amb llibres infantils! però no eren cuentus cutres de todo a cien, no... eren àlbums il·lustrats i ben monos!

Això és el que ha vingut cap a casa:


- Torna aviat, dolçor meva (Michel Piquemal; Élodie Nouhen), Baula.
- El viatge de Cristòfor Colom (Anna Obiols; Subi), Lumen.
- Ioshi i la pluja (Montserrat Canela; Max), La Galera.
- La Miranda dóna la volta al món (James Mayhew), Serres.
- Los viajes del abuelo (Agustín Comotto) Edelvives.

Coses com aquestes em fan sentir molt afortunada: no cada nit es troben llibres macos abandonats! :-)
Ah! els llibres no estàven bruts eh... ni fan pudor...  estan en perfectes condicions! Què hagués passat si no me'ls hagués trobat? ara estarien trinxats entre yogurs caducats :'(

2 comentaris:

Lleonard Pler ha dit...

Mai he tirat un llibre.

Em dóna molta pena que algú se n'hagi després, semblen maquíssims. Sort que els has rescatat!!!

En faràs un còmic, del rescat? :P

Moroboshi ha dit...

Oh, has posat "escombraries"! XD

Però t'has quedat a gust amb el "cuentus cutres del todo a cien"! XD No ho neguis, anava per mi!

Sí, de vegades a les escombraries hi ha coses que valen la pena, però esclar, tot depèn de qui ho valori. Hi ha qui ha trobat consoles perfectament operatives i tot. No jo, per desgràcia. El que per a alguns és una consola vella que no serveix per a res, per a d'altres és una joia del col·leccionisme retro.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails