18 de maig 2011

Nit dels Museus (1) - MiBa, Museu d'idees i invents

L'altre dia va ser la Nit dels Museus. En realitat el Dia Internacional dels Museus és avui, dia 18, però la nit dels museus sempre la fan dissabte. Com és lògic :-)

Tenia un objectiu bàsic: el Museu de les Idees, el MiBa.... i després de més d'una hora de cua... vaig poder entrar a un dels museus més originals de Barcelona!

I ja només entrar ens trobem amb aquestes instruccions:


El Museu és una iniciativa privada, no rep subvencions ni les vol, i la filosofia és posar-hi invents actuals, res de coses antigues.
Passejar pel museu et dóna optimisme i creativitat a tope. Jo la veritat és que no vaig parar de fer fotos a totes les coses que veia, però aquí només en posaré algunes (algun dia la resta les posaré al Flickr "pro" que tinc abandonat xD)

La veritat és que... qui no voldria treballar en un lloc així?:


Lo bo és que de la majoria dels invents hi ha vídeos explicatius. Això és molt útil, perquè a vegades costa de veure'n la utilitat.
No és el cas, però, de l'invent per posar-se supositoris un mateix. Al cartell posava "no comment", i el vídeo era força explicatiu... xD


Em va flipar molt un ventilador súper genial que tirava aire súper bé i ... sense astes! s'ha acabat la por de tallar-te els dits amb el ventilador (por que tots els nens petits tenen xDD).
Ah! algunes coses també estan a la venta.

Hi havia un espai on els petits de la casa podien dibuixar invents... (el premi mensual és un passi de per vida al Museu!). I també per baixar a la planta de sota s'hi pot anar amb tubogan :)

L'edifici és bonic. Diu la web que era l'antiga seu clandestina del PSUC.
La veritat és que és bonic. Sí, sí. És bonic.
M'agrada el Museu dels invents.

1 comentari:

Lleonard Pler ha dit...

Sóc tan fan de la cadira per supositoris!!! xD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails