09 de maig 2011

Llibres de teatre (Teatre Nacional de Catalunya)

L'altre dia em va tocar un premi en un sorteig!
Era un sorteig de St. Jordi i el premi eren llibres. Com que l'entitat organitzadora era el Teatre Nacional de Catalunya, doncs els llibres són de teatre :-)


Els tres són de l'editorial Proa i d'obres que estan o han estat fa ben poc al TNC:

- Pedra de tartera
- Agost
- Un mes al camp

Pedra de Tartera és un llibre que em va agradar molt quan el vaig llegir, fa uns quants anys ja (és una novel·la i en aquest cas l'edició que m'ha tocat és l'adaptació teatral) (la volia nar a veure al teatre i ningú va voler acompanyar-m'hi) (-_-). 
Em ve molt de gust rellegir-lo en aquest format. I les altres dues obres, també! Estic contenta!

 Jo amb el premi entre les mans :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails