25 de maig 2011

La Llenti surt a veure món

Fa temps vaig parlar de la Llenti, un dibuix d'una llentia molt eixerida... doncs bé! vaig decidir fer-ne un còmic complet. Tres pàgines amb les aventures de la Llenti. I les vaig presentar a un concurs..... que no vaig guanyar. Però, no passa res!
La veritat és que els guanyadors tenien molt de nivell!

Però la Llenti ja ha fet un pas ben gran, sortir de casa :-) i n'estic contenta. Per mi és un pas gran!

A més, han exposat tots els còmics (guanyadors i no guanyadors) a la Biblioteca Torras i Bages de Vilafranca (el concurs era l'Operació Còmic) i en aquesta foto, en un raconet, podem veure la Llenti:

  

I aquesta segona foto mostra la gent que hi havia el dia que van inaugurar la expo (i van repartir els premis)

I s'ho han currat molt, perquè als participants ens han enviat un sobre gran per correu postal amb una bosseta d'aquestes de les biblioteques (Diba), un diploma/certificat, un llibre (m'ha tocat "Escuela de Manga, volumen 4")... i un punt de llibre! (m'han arribat al cor amb això últim ijijij).

I res, la Llenti ben feliç de descobrir món!


I de pas, felicitar als guanyadors!!! Visca les iniciatives com aquestes!

1 comentari:

bravecoast ha dit...

quina llastima que no guanyesis, pero mira han exposat la llentia i tot, aixo esta molt ben fet per part de la biblioteca
tu continua participant en coses d'aquestes que ja veuras que algun cop et treus un premi i tot ;D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails