12 de maig 2011

Gran Teatre del Liceu: portes obertes 2011

Diumenge passat van haver-hi portes obertes al Liceu (era el Dia Mundial de l'Òpera)
He de reconèixer que no sóc amant de la òpera ni les operetes (ni hi entenc), però tinc especial atracció a la paraula "portes obertes": m'agrada descobrir aquells llocs que normalment se'm troben tancats (com quan va ser l'Open House, amb les clavegueres i el Círculo Ecuestre!!!!).

De fet diria una mentida si el Liceu em vingués de nou, perquè no és cert: quan feia Animació Sociocultural vam anar a veure un assaig general (aquells súper autèntics, ja vestits i tal), però d'això ja fa més de sis anys... :-) !!

La veritat és que la història del Liceu no ha estat un camí de flors... incendis, atemptats... però bé, aquí el tenim!. La foto és de la "sala dels miralls":


Feien algunes actuacions. Em va encantar que justament les que vam veure fossin obres del compositor Albert Guinovart, que m'encanta,...el vaig descobrir gràcies a Nissaga de Poder!! (tinc el cd i és genial per cert). És un crak de tio, la veritat...!

A les cadires i ha pantalletes pels subtítols:


Aquí estem el Jordi i jo, en un mirall d'aquests que t'aixafen i fan riure...


No em queda res més que recomanar la sempre fantàstica cançó de Lax'n'Busto, LES NITS DEL LICEU (joder que bona és, això és música!)


... però es que un altre món arriba quan acaba la funció, el món de qui no té tanta sort...

Enllaços relacionats: Un dia a Viena.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails