26 de maig 2011

DROPBOX, Simplify your life!

Hi ha coses que te les expliquen i t'agraden, però et fa pal provar-les. Segur que us ha passat més d'un cop....
Doncs bé, a mi m'ha passat amb DROPBOX.
Me n'havien parlat molt i més, i sempre bé! però em feia pal registrar-m'hi...

Ara ja no. Ja sóc dins. És genial xD
És un disc dur "en la nube": tens 2GB d'espai (ampliables) on poder guardar-hi cosetes i tenir-les sempre disponibles. S'han acabat els USB! qui vol un USB tenint Dropbox??


Ara per exemple, quan faig feinetes i treballs ho guardo en núvol. I sempre ho tinc disponible! Vagi a l'ordinador que vagi, els documents venen amb mi virtualment. Inclús podem descarregar l'aplicació pel mòbil!! :-)


Alguns direu... "ah però per això ja es pot adjuntar al mail i ho guardes allà.." noooo! Dropbox és molt més que això! quan us l'instal·leu, us apareix una nova carpeta a "Mi PC", és com a unitat més, com un pendrive. No cal descarregar, ni pujar, ni adjuntar... arrastres el document a la carpeta i listos!

I lu milló.... les carpetes es poden compartir! ^_^
És un gran invent que feia mesos i mesos i mesos que m'hauria d'haver instal·lat, però més val tard que mai i per això ho anuncio als 4 vents, perquè us feu usuaris de Dropbox ja!  

I ah! el disseny dels dibuixos m'encanten.....
em sento súper indentificada amb ells XD

1 comentari:

Lleonard Pler ha dit...

No ho sé, a mi sempre m'han creat certa desconfiança aquestes coses. La idea és bona però no me n'acabo de refiar. Seguiré enviant-me els arxius importants per e-mail i utilitzant el meu USB-pollito...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails