27 d’abril 2011

Exposició de punts de llibre a la Facu!

Avui, dimecres, dues grans notícies (bé, personals!).
La primera és que m'estreno de profe en un curs presencial i en solitari: Com crear un bloc! I de fet, no sé com anirà... espero que bé! (ja us ho diré demà...)

 .
La segona cosa és que ja s'inaugura l'exposició de punts de llibre. Dels meus punts de llibre :D La meva primera exposició! (qui sap si última jajajaja).
He pecat una mica de novata... l'exposició és de punts de llibre i biblioteques, i en tinc més de mil (d'aquest tema)... però bé, he fet una selecció que ronda els 250 i els he separat per tipologies de biblioteques. Algunes vitrines però,com la de "centres de documentació", m'ha quedat buideta... jejeje bueno. Igual faig alguna incorporació més... Bé, estic molt contenta en com ha quedat la expo!!! 

Us poso foooootos, moltes foooootos!
(és que sóc una persona feliç!)


Aquesta vitrina és la que dic jo que ha quedat pobre


Biblioteques escolars amb unes aportacions in-situ de la Teresa Mañà


Aquí es troben els meus preferits, els de la ALA (i jo que pensava que faltaria espai! n'he de posar més, són tan macos!)


Almenys per als qui no pogueu passar-vos, teniu aquest testimoni gràfic :D

7 comentaris:

Míriam ha dit...

Quina barbaritat! Em donen ganes de començar la meua pròpia col·lecció xD!
Els que estan pintats per nens són preciosos!

Potser que la vitrina de centres de documentació t'haja quedat una miqueta pobre, però la resta estan ben plenes, sobretot la de biblioteques universitàries. A més, com de segur que no serà l'última expo que faces, a la pròxima ja hi aniràs preparada =D!

Molta sort avui, profe!!!

Mariaina ha dit...

Demà passaré a veure-la, Eli!! El final vas fer punts per l'ocasió?

ciaooo ^^

Panucci ha dit...

Enhorabona!!!

Anònim ha dit...

Em sembla que t'ha quedat prou bé. Felicitats. Domènec

Anònim ha dit...

Guai del paraguai, llàstima que no podrem venir a veure-la, però sempre ens encoratje saber-ne de nous expositors. Sort i gràcies per donar a coneixer les vostres col.leccions.
Okey. Miquel i Conxi.

Anònim ha dit...

Eli t'ha quedat molt bé, pots estar orgullosa. Felicitats.
Montse

Senyal de plana ha dit...

Moltes felicitats per la exposició, endavant amb els punts de llibre!
Salutacions.
Jaume.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails