15 d’abril 2011

Exposició de punts de llibre! I de la meva col·lecció!

Ahir em vaig oblidar de dir una cosa: el trauma del catró pedra el superaré ben aviat perquè m'he apuntat a un curs de "MODELATGE AMB FANG I CARTRÓ PEDRA" al CC Pati Llimona (gràcies Enric per recordar-m'ho) ^_^ Tard o d'hora, faré el globus aerostàtic i faré les paus amb la meva infància traumatitzada ;-)
.
Bé. Canvi de tema. Una gran notícia!
.
A partir del 27 d'abril, començarà una exposició de punts de llibre... "Biblioteques i punts de llibre", on s'hi mostraran punts de biblioteques i de promoció de la lectura.

I la col·lecció és meva! 

És la meva primera exposició de punts! (ara ja em sento part del club de súper col·leccionistes que han exposat i/o cedit part de la seva col·lecció per fer veure a tothom que els punts de llibre són GUAIS).
Serà a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació, a les 12 vitrines que hi ha al replà del primer pis. Encara em falta pulir un parell de detallets, però tot estarà llest pel dia previst.

Ben aviat, més novetats... tant de punts de llibre... de coses de feina... de dibuixos... visca la primavera i l'hiperactivitat!! I ah, FELIÇ DIVENDRES! i pels que tingueu vacances... pos molt bé per vosaltres (podeu pensar en els que treballem i vetllem perquè cap usuari es trobi sense biblioteca...........!!!!!)

Enllaços relacionats amb la notícia: 
- Full del Dijous (14.04.11)

1 comentari:

Lleonard Pler ha dit...

Enhorabona! Deus estar ben contenta.

Per cert, tinc alguns punts per a tu... Els guardo per aquell Cacaolat que tenim pendent ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails