22 d’abril 2011

Divendres Sant! (i de pas, Oliver i Benji)

Tercer dia d'entrada ràpida (ja l'últim).
Avui com que és Divendres Sant doncs us poso un vídeo que ja vaig posar fa molt de temps i que ni el recoradava (merci Enric ^^!) Aquí el teniu, LA CAÍDA DEL SANTO!


Torno a dir que em sap molt greu, que em fa pena el patiment que tenen (quins crits!). Però em fa somriure. :-)

I per cert, canvi de tema. A través del Facebook he anat a parar a un enllaç friki guai: samarretes de l'Oliver (Oliver i Benji, s'entèn) (bé, Captain Tsubasa pels més entesos). 
 Me la compraria, però els 40 euros que en demanen no em semblen justos :P
L'Oliver acaba jugant al Barça. És un honor!



Aquí tenim al Tom Baker
 .
Allá van con el balón en los pies... (qui no sabria cantar-la sencera???)
Algun dia faré una entrada tipu... "els personatges masculins de dibuixos animats que de petita em tenien ben enamorada" ijijijijiji (el Goku encapçala la llista, clar...) 

Llum, foc, destrucció! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails