01 d’abril 2011

1000

Resulta que aquesta........... és l'entrada 1000!!!
És molt fort, no? 1.000 entrades són moltes entrades. Pocs poden dir que se les han llegit totes XDDD (pocs o ningú!!! jajajajaj). Però el cas és que són 1000.

No és el primer bloc que tinc... personal, vull dir. N'havia començat d'altres, però no li acabava de trobar el què. Per tant em vaig passar al fotolog. Jo vaig mantenir-lo durant froça temps, però ho trobava limitat (una entrada al dia basada amb una imatge...). Em feia il·lusió tenir un espai on poder parlar de pel·lícules, museus, restaurants... que sé jo. En el fons jo volia poder posar tags per agrupar les coses! XDDDD

I aquí estem. Curiosament la primera entrada d'aquest blog també va ser per l'abril, al 2008 (però a finals). Han passat tres anys i em reconec en les meves pròpies paraules, clar;
.
Vull tenir tot en un mateix lloc. Vull que, si marxo de viatge, poder posar les fotos i els comentaris en un sol lloc. I el mateix vull que passi si vaig al cine i vull parlar de la peli, si descobreixo una botiga genial a Barcelona i vull recomanar-la, si llegeixo un llibre, si començo a treballar en un lloc nou, si escolto la millor cançó del món...o si vull, perquè no, parlar d'algún tema que afecti a la ¿meva professió? (eh, ja em queda poc). 
.
...Com a mínim, vaig acabar la diplomatura!!! :-)
Comença avui un camí cap a les 2000. O no, qui sap. Però sí que és cert que li tinc carinyu al meu bloc, m'agrada posar-hi coses.
Com ja vaig dir, és com escriure les meves pròpies memòries al moment, sense esperar a jubilar-me.

1 comentari:

Lleonard Pler ha dit...

Enhorabona per les 1000 entrades!!! A mi encara em queda, però ara que li he agafat el gustillo entenc perfectament aquest orgull que sents :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails