02 de desembre 2010

Yotsuba (sí, de nou!)

Ahir vaig caure, de nou, al consumisme profund xD (estic reactivant l'economia catalana, que consti) :P
Vaig descobrir que no era 1, sinó DOS, DOS! còmics de la Yotsuba que em faltàven!!!!!!!!!!

I no puc evitar llegir-me'ls de tirón i que m'encantin.
Sense dubte és el millor còmic de la història del món mundial (bé, exceptuant Bola de Drac) i sinó us ho creieu, llegiu-la.... tres pàgines com a màxim necessitareu pq us deixi ben encisats. Almenys jo estic encantada ^^'

Aquí us deixo amb alguns "spoilers" del tomo 8 (capítol 50: "El restaurante")

(recordeu que es llegeix de dreta a esquerra)

És un encant de nena ^^

Els deixo en préstec, interessats, feu-me un mail :-)

2 comentaris:

Moroboshi ha dit...

Sí, fa poc en va sortir el 9. En parlen molt bé. Algun dia li donaré una oportunitat, que veig que de tant en tant en parles. :)

Nodami ha dit...

Jajajajaja, així m'agrada, reactivant l'economia catalana!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails